Al deze informatie vindt u ook terug onder 'de algemene voorwaarden'. 

11. Wij garanderen u dat al onze porudcten in nieuwstaat zijn. D.w.z. ongebruikt, in orde, geen kapotte of vervallen producten.

Het kan gebeuren dat wij een product hebben met een foutje of een kleine beschading. Deze zetten we in de rubriek OUTLET/ kortingen. We vermelden hierbij zeer duidelijk wat de exacte fout of beschadiging is en plaatsen er ook een foto van.
Als u dit als klant koopt, wil dit ook zeggen dat u akkoord gaat met de 'gebreken' aan het laaggeprijsde artikel.

12. Wettelijke waarborg van conformiteit van de goederen.

Of m.a.w. de wet op garantie. Zoals hierboven vermeld garanderen wij u kwaliteitsvolle producten, onbeschadigd tenzij expliciet vermeld.

Het goed moet overeenkomen met het bestelde goed op onze pagina. Is dit niet het geval kan u als klant natuurlijk kosteloos het product retourneren en het correcte product eisen.

De garantieperiode gaat in vanaf het moment dat u het product ontvangt. Deze periode is in principe 2 jaar. Doch raden wij u aan om zo snel mogelijk te reageren. 

Indien uw goed niet in goede staat lijkt te zijn en u dit niet zo besteld heeft dan heeft u wettelijk gezien 6 maanden om het 'defect' aan het goed te melden aan ons. Doet u dit niet binnen de 6 maanden dan moet u ons duidelijk kunnen bewijzen dat het 'defect' of in ons geval beschadiging , er reeds was bij ontvangst van het goed (de eerste 6 maanden). 

U kan als consument het goed laten herstellen of laten vervangen inde mate van het mogelijke. Of een plaatsvervangend product aanvragen.
Indien een vervanging of herstelling niet mogelijk lijkt heeft u het recht om uw aankoop te ontbinden of een prijsverlaging te vragen.
Indien het 'defect' echter zeer klein is kan u geen ontbinding aanvragen.

Tijdens de periode van herstelling of vervanging wordt de garantietermijn opgeschort en gaat terug in vanaf de herstelling of vervanging ten einde is gebracht. Ook deze periode  is dan weer 2 jaar geldig.